|
Eigenlijk is het kinderlijk eenvoudig om een lekkere slushi te maken van siroop. Vaak is het een kwestie van testen en testen en dan ineens heb je de geheime formule en is het genieten geblazen.
Je neemt 1/4 siroop en 3/4 water.
De textuurinstelling zet je op
2.
Er gaat op internet de ronde van 1/3 siroop en 2/3 water, maar dat is veel te zoet en is niet echt lekker meer.
Ik heb het dus op de manier gedaan zoals ik al beschreef en foto hiernaast laat zien hoe heerlijk het er uitziet.
Ik had dit keer tropical siroop.
Maar hij was wel lekker dik en koud zoals een slushi er uit hoort te zien.
|