| |
Eigenlijk schrijf je het met een streepje boven de e, maar dat geeft nog wel eens problemen en krijg je rare tekens te zien, dus schrijf ik gewoon saute.
Als je redelijk wat soep maakt, dan weet je dat je sommige dingen moet 'aanfruiten' voor meer smaak. Uitjes zijn daar een goed voorbeeld van.
Koekenpan voor de dag halen, klontje boter er in en even aanfruiten die zooi!
Bij de Ninja is dat niet meer nodig, want die heeft een saute stand.
Deze wordt meestal samen gebruikt met de chopknop (fijn hakken). beetje boter er in of olie en aanfruiten maar!
Als het fruiten klaar is dan kan je verder gaan met het recept. Hoe makkelijk is het.
|
|