![]() |
||
| Foute naam? | ||
Soms vraag ik me wel eens af of de fabrikant geen andere naam wist voor hun machine die hij/zij/het op de markt brengt.Dit had ik eigenlijk ook bij deze machine. Sommige mensen hebben zoiets van het is een soepmaker en dat is het dan. Een heel mooi voorbeeld is de broodbakmachine. Ja daar kan je brood in bakken (voor zoverre je het brood kan noemen!). Maar men begrijpt niet dat je ook jam er in kan maken. Met deze machine kan je natuurlijk ook soep mee maken, maar je kan er zoveel meer mee, zowel koud als heet. Misschien is een multi-blender een goed idee. |
||