logo

Coolblue not for you!

 

Ik vond bij Coolblue een Kenwood slowjuicer en ging over tot koop. De volgende dag kreeg ik hem en wilde hem gaan proberen.
Helaas was er een onderdeel kapot, dus ik Coolblue bellen. ‘Met Coolblue waarmee kan ik je van dienst zijn?’ Bij Coolblue hebben ze geen beleefdheid geleerd en zeggen gewoon je!
‘Ik heb een Kenwood slowjuicer gekocht, maar er is een onderdeel kapot.’ ‘Ooh! Wat erug!!! Maak maar een fotootje met je telefoontje en stuur die foto maar naar ons op, we vinden het niet erg als jij er ook op staat hoor.’ Dus maak ik een foto van het kapotte onderdeel en stuurde het op.

Na veertien dagen had ik nog niets gehoord, dus belde ik weer op. ‘Met Coolblue, waarmee kan ik je helpen?’
Ik vertelde weer het hele verhaal… ‘Ooh! Wat erug!!! Nee hoor, dat gaan we goed maken, maar dan moet je wel even het onderdeel opsturen. Dat is de goede service van Coolblue he?’
Ik stuurde nu het onderdeel op.

Weer veertien dagen wachten en weer niets.
‘Met Coolblue, speciaal voor you.’ Weer het hele verhaal verteld.
‘Ooh! Wat erug!!! Nee je moet het hele apparaat opsturen hoor, anders kunnen we er niets mee.’ Ik maakte hem duidelijk dat ik het hele apparaat niet meer had, want ik had het onderdeel al opgestuurd.

‘Ooh! Wat erug!!! Tja, dan kunnen we je niet verder helpen! Toen ik hem vroeg waar hun service was, was het antwoord: ‘Service? wat is dat? Wacht ik pak even het woordenboek…’ vijf minuten later. ‘Service… Hizmet. Oh nee, dit is een Turks woordenboek! Even de goede pakken…’ Weer vijf minuten wachten. ‘Nee het spijt me, die bladzijde is er uit gescheurd…’

Ik belde Kenwood zelf op en vertelde het verhaal. Die vond het nou niet echt netjes en ze noteerde de klacht.
Ik moest het serienummer vertellen en nog wat dingen en twee dagen later kreeg ik van Kenwood een nieuwe slowjuicer.

Coolblue… Van jou word ik doodmoe!

 

end  
terug